fbpx
תכנון פרישה

פרישה בראש שקט: כל מה שצריך לדעת על תכנון פרישה

פרישה בראש שקט: כל מה שצריך לדעת על תכנון פרישה

הפרישה מהעבודה היא אבן דרך משמעותית בחייו של כל אדם. זהו הזמן להגשים את החלומות שדחיתם לאורך שנים, ליהנות מזמן איכות עם המשפחה והחברים ולעסוק בפעילויות שאתם אוהבים. אך כדי שהפרישה תהיה באמת נעימה ומהנה, חשוב לתכנן אותה מראש. תכנון פרישה מקצועי יסייע לכם להבטיח את עתידכם הכלכלי ולמנוע מצבים לא נעימים, כמו תשלום מיסים גבוהים או חוסר בהכנסה מספקת. במאמר זה נסביר מהו תכנון פרישה, מהם היתרונות שלו ומהם בסופו של דבר יוצא לכם מזה.

מהו תכנון פרישה?

תכנון פרישה הוא תהליך שבו אתם בונים תוכנית אישית שתאפשר לכם להגיע לרמת החיים הרצויה לכם מיום הפרישה ולהמשך חייכם. התהליך כולל:

  • ניתוח המצב הפיננסי שלכם: ניתוח זה כולל בחינת כלל נכסיכם הפנסיוניים (קרן פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים ועוד), הערכת ההכנסות הצפויות לכם לאחר הפרישה במונחי נטו (קצבאות, פנסיה, ביטוח לאומי ועוד) ובחינת ההוצאות הצפויות לכם לאחר הפרישה (דיור, בריאות, תחביבים ועוד).
  • הגדרת יעדים: מהי רמת החיים הרצויה לכם לאחר הפרישה? מהן המטרות הספציפיות שלכם (טיולים, רכישת נכס, סיוע לילדים, ירושה ועוד)?
  • בחירת מסלול פרישה: קיימים מסלולי פרישה שונים, כמו קצבה, הון, היוון קצבה ועוד. לכל מסלול יש יתרונות וחסרונות, וחשוב לבחור את המסלול המתאים ביותר לצרכים ולרצונות שלכם.
  • הגנה על כספי הפרישה: חשוב להגן על כספי הפרישה מפני סיכונים, כמו אינפלציה ותנודות בשוק. ניתן לעשות זאת באמצעות פיזור ההשקעות במגוון נכסים וניהול סיכונים מקצועי.
  • תכנון העתיד הכלכלי: תכנון פרישה מקצועי יכלול גם תכנון מקיף של העתיד הכלכלי שלכם ושל משפחתכם, כמו בחירת אפשרויות להעברת נכסים לדור הבא, תכנון ביטוחי (בריאות, סיעוד ועוד) וקביעת הנחיות מקדימות לטיפול רפואי (בעזרת עורך דין ועריכת ייפוי כח מתמשך).

יתרונות תכנון פרישה:

  • הבטחת הכנסה קבועה לכל החיים: תכנון פרישה מקצועי יסייע לכם להבטיח הכנסה קבועה לכל החיים, שתאפשר לכם לשמור על רמת החיים הרצויה לכם.
  • חיסכון בתשלומי מס: מתכנן פרישה יוכל לסייע לכם למקסם את הטבות המס המגיעות לכם מהמדינה ולבחור את מסלול הפרישה שיגרום לכם לשלם את המיסים הנמוכים ביותר ולקבל את הקצבה הגבוהה ביותר.
  • הגנה על כספי הפרישה: תכנון פרישה מקצועי יסייע לכם להגן על כספי הפרישה מפני סיכונים, כמו אינפלציה ותנודות בשוק.

תוצרי תכנון פרישה:

  • תמונת מצב פיננסית ברורה: תקבלו הבנה מעמיקה של המצב הפיננסי שלכם, הכוללת את כלל הנכסים הפנסיוניים, ההכנסות הצפויות לכם לאחר הפרישה וההוצאות הצפויות לכם לאחר הפרישה.
  • תוכנית פרישה אישית: תקבלו תוכנית פרישה מותאמת אישית לצרכים ולרצונות שלכם, שתכלול את מסלול הפרישה המתאים לכם, אופן ניהול כספי הפרישה ועוד.
  • הבטחת הכנסה קבועה: תקבלו הבטחה להכנסה קבועה לכל החיים, שתאפשר לכם לשמור על רמת החיים הרצויה לכם.
  • שקט נפשי: תכנון פרישה מקצועי יקל עליכם את המעבר לפרישה ויעניק לכם שקט נפשי לגבי עתידכם הכלכלי.

טיפים לתכנון פרישה מוצלח:

  • התחילו לתכנן מוקדם: ככל שתתחילו לתכנן מוקדם יותר, כך יהיו לכם יותר אפשרויות ויותר זמן לחסוך.
  • התייעצו עם מתכנן פרישה:מתכנן פרישה יסייע לכם להבין את האפשרויות השונות העומדות בפניכם ולבחור את התוכנית המתאימה ביותר לצרכים ולרצונות שלכם.
  • הקפידו לעדכן את תוכנית הפרישה: מומלץ לעדכן את תוכנית הפרישה לאורך השנים, היו וייתכנו שינויים במצבכם האישי והכלכלי. חשוב לעדכן את תוכנית הפרישה בהתאם לשינויים אלו.

פרישה יכולה להיות תקופה נהדרת בחייכם. תכנון פרישה מקצועי יסייע לכם להבטיח שהפרישה שלכם תהיה נעימה, מהנה ובטוחה.

לפרטים נוספים ובדיקה ראשונית ללא התחייבות, צרו קשר עוד היום!

טלפון: 052-6467605 דוא״ל: peter@hod-group.co.il

בהצלחה!

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:
  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  3. הצטרפו לפורום כוכב פיננסי בפייסבוק http://bit.ly/2tR502D
  4. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq
  5. לרכוש את הספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.