fbpx
תכנון פרישה חינם

תכנון פרישה חינם

תכנון פרישה חינם

למה תכנון פרישה חינם יעלה לכם הכי הרבה כסף ואולי אפילו יסכן את הכסף שלכם במקום להציל אותו?

אם הגעתם לכאן, כנראה אתם מתקרבים לפרישה ואתם רוצים לקבל את כל הכלים ואת כל המידע שיעזרו לכם לפרוש עם כמה שיותר כסף. אני מזמין אתכם לטייל בין עמודי האתר כדי ללמוד על הפרישה ועל המושגים השונים. מה שאתם חייבים לדעת על פרישה הוא שבפרישה צריך להתמודד עם שני תחומים עיקריים:

  1. כספי הפנסיה הכוללים את כל הקופות ואת מענקי הפרישה
  2. מיסוי כמה מס תשלמו על הכסף שאתם מתכוונים למשוך

מתכנן פרישה שמשלב את שני התחומים האלה יניב לכסף שלכם את התוצאה הטובה ביותר (בעברית, תוכלו לשחרר יותר כסף ללא מס). למה? כי תכנון פרישה או ייעוץ פרישה חייב להתייחס לכל הנכסים שלכם ולכל הרצונות שלכם, מה שמחייב את המתכנן או היועץ להיות נאמן אליכם ולקבל את התגמול מכם בלבד. כשהמתכנן או היועץ מקבל את התגמול מכם, אין לו אינטרס לגזור עליכם (עמלה) קופון כי הוא אובייקטיבי.

גזירת קופון משמעו שההמלצה ו/או הייעוץ יהיו מוטים לחברה מסויימת שמשלמת את העמלה הגבוה ביותר למתכנן והוא יעשה הכל כדי לקבל את העמלה הגבוה ביותר על חשבונכם.

לכן אם אתם יכולים לשלוט על נאמנותו של המתכנן ולשלם לו על כך, כדי שייצג את האינטרסים שלכם, מדוע אתם מחפשים איש מקצוע שיתן לכם את השירות בחינם?

תכנון פרישה חינם

אותי לימדו שחינם יש במלכודת עכברים ואוכל חינם יש בכלא…

לפני כשנתיים הגיע אלי לקוחה פוטנציאלית לפגישת תכנון פרישה. היא הייתה אחרי ייעוץ בבנק בו עבדה ולדבריה הייתה אצל שלושה יועצים שהבנק סיפק לה. באמת שנתנו לה תכנית מעולה, לפי התכנית הייתה אמורה לקבל כשני מיליון ש"ח מזומן בפרישתה. רק שכחו לציין בפניה שעל כל המענקים שהיא צפויה לקבל יש תשלום מס הכנסה בסך של 50%, זאת אומרת שהיא הייתה צפויה לשלם מיליון ש"ח מס. הייעוץ שקיבלה היה חינם, זה מה שהמעסיק נתן לה, היא הסתמכה על תכנון פרישה חינם הזה וכבר תכננה מה לעשות עם הכסף עד השקל האחרון (בעיקר רצתה לקנות נדלן לשני הילדים שלה). יש לי עוד המון דוגמאות למקרים בהם ניתן ייעוץ חינם חלקי בלבד או ניתן תכנון חינמי ללא התייחסות למיסוי פנסיוני בפרישה והייעוץ הזה גרם נזק לכל חיי הפורש.

נזק לכל החיים

בעת הפרישה צריך לקבל החלטות פיננסיות בתחום הפנסיוני והמיסוי פנסיוני, צריך לתכנן את הפרישה כך שהכסף תמיד יזרום ותהיה וודאות בפרישה. החלטות אלה קריטיות היות והן מתקבעות לכל החיים ולא ניתן לשנותן. אם הייעוץ שניתן אינו מתייחס לצרכים שלכם או לא נעשה בנאמנות מוחלטת אליכם אתם עשויים להימצא במצב שאתם מחויבים במס לשארית חייכם ללא אופציה לביטול המס.

לדעתי אם אתם רוצים תכנון פרישה מקצועי ואיכותי אתם חייבים לקחת איש מקצוע מטעמכם ואין מה לעשות הוא יעלה לכם כסף, אחרת יש לו אינטרס אחר.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.