fbpx
ייעוץ פרישה לרופאים

ייעוץ פרישה לרופאים

יעוץ פרישה לרופאים

באיזה גיל אתם רוצים לפרוש? האם אתם רוצים לפרוש באופן מלא או חלקי? לאיזו רמת חיים ואיכות חיים אתם מצפים? בין אם הפרישה שלכם נמצאת מעבר לפינה או בין אם היא עוד רחוקה מכם, התשובות שלכם לשאלות אלה יכריעו אילו בחירות עליכם לקחת כבר היום. ייעוץ פרישה לרופאים זהו התהליך שאתם חייבים לעבור אם אתם רוצים לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם!

למרות כל המורכבויות הקיימות במבנה ההפרשות הפנסיוניות לרופאים עובדי מדינה ורופאים עובדי קופות חולים, לרוב הגדול של הרופאים יש גמישות מלאה בכל הקשור לפרישה שלהם. בגדול אלה הדברים שאתם יכולים להחליט לעשות כשתגיעו לפרישה:

  1. לקבל את הפנסיה ולהמשיך לעבוד. במקרה זה אולי תרצו להפחית את כמות שעות העבודה ולקבל את אותה המשכורת.
  2. לפרוש ממקום העבודה, לקבל פנסיה ולפתוח קליניקה פרטית.
  3. לקבל קצבה חודשית החל מגיל 60 להמשיך לעבוד ולקבל משכורת והפקדות פנסיוניות.

מה להחליט ואיזו אפשרות הכי מתאימה לכם תלויה בהסדר הפנסיוני שלכם, ברמת ההכנסות וההוצאות שלכם וחשוב במקרים כאלה לקחת איש מקצוע שייעץ לכם ויפרוס בפניכם את כל האפשרויות היתרונות והחסרונות כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה שהכי מטיבה איתכם.

תכנון פרישה לרופאים

פנסיה ומעבר לפנסיה

ההחלטות שתקבלו בקשר לפנסיה שלכם זו רק ההתחלה שלכם בתהליך קבלת ההחלטות היות וחסכונות, השקעות, נדל"ן, השקעות אלטרנטיביות ותכנון אופטימלי לצוואה שלכם הוא חלק בלתי נפרד מתכנון פיננסי מקיף לפרישה.

האם כדאי לכם לקנות קצבה, מהי אסטרטגיית ההשקעות הכדאית לכם, האם למשכן את הנכס כדי למנף את ההון שלכם? אלה חלק מהשאלות שצריך לקחת בתכנון פרישה כדי לייצר לכם הכנסה קבועה ויציבה לאורך זמן.

יש יתרונות וחסרונות בכל אחת מההחלטות שתקבלו, תוודאו שאתם מקבלים את ההחלטות לאחר ייעוץ.

למה לכם לבחור בפיטר הוד מתכנן פיננסי מוסמך CFP?

פיטר הוד הינו מתכנן פיננסי מוסמך פרטי שאינו תלוי באף גורם שיודע לתת לכם את המענה המקיף והמתאים ביותר. עם ניסיון של מעל 10 שנים בענף כל תכנון פיננסי ופרישה תפור למידותיו של כל לקוח.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.