fbpx
תכנון פיננסי לרווקים

האם תכנון פיננסי מתאים לרווקים?

תכנון פיננסי לרווקים

האם תכנון פיננסי מתאים לרווקים?

אחת השאלות הנפוצות בתחום התכנון הפיננסי היא מתי כדאי לעשות תכנון פיננסי? התשובה הנפוצה ביותר היא אתמול! האם תכנון פיננסי מתאים לרווקים? התשובה היא בוודאי.
לצערי אנחנו לא יכולים להתחיל אתמול, אנחנו כן יכולים להתחיל היום! האם זה נכון גם כשאתה רווק או את רווקה? התשובה היא כן. אם אתם שואלים את השאלה הזו כנראה אתם לא באמת מרגישים את הצורך בתוכנית פיננסית או שפשוט לא התנסיתם לעבוד עם אחת כזו. העניין הוא שזה לא באמת משנה מה הסטטוס הפיננסי שלכם או המשפחתי שלכם, תכנון פיננסי הוא עבור כולם ובכל שלבי החיים.
אם עצמאות כלכלית חשובה לכם, אם הבנה פיננסית ויכולת קבלת החלטות פיננסיות חשובות לכם, אם אתם רוצים להיות בצד של המרוויחים יותר מאשר שאתם רוצים להיות בצד של המפסידים אתם חייבים שתהיה לכם תכנית פיננסית שמשרתת אתכם ואת האינטרסים שלכם.
זה נכון שרוב האנשים שיש להם תוכנית פיננסית הם אנשים עמידים עם לא מעט כסף, אך למה זה מונע מכם לבנות תכנית שמתאימה לכם ולהתאים אותה למציאות שלכם ולשדרג אותה עם הזמן ככל שתתקדמו ותצברו עוד ועוד נכסים?
אני מאמין שכל אדם צריך 10 שנים כדי להפוך למיליונר, אך זמן לבדו אינו מספיק, צריך שיהיו לו את הידע והכלים שיובילו אותו לאותם מיליונים. צריכה להיות לו תוכנית פיננסית (מעין מפת דרכים) שמובילה אותו להצלחה פיננסית (מטמון).

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.