fbpx

מתי לעשות תכנון פיננסי?

מתי לעשות תכנון פיננסי?

כשאני מספר לאנשים מה אני עושה, מתכנן פיננסי מוסמך CFP, שואלים אותי מיד מתי צריך לעשות תכנון פיננסי?
אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, אני יכול לומר שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתחיל לטפל בנושא הפיננסי שלכם, עם את אני מאמין שלפני שאתם ניגשים לעשיה אתם חייבים להיות מוכנים לזה.

המוכנות לתכנון פיננסי בעניי מורכבת משלושה מרכיבים השלישי הוא החשוב ביותר:

  1. רצון – הרצון זה המרכיב הראשון כי כל רצון מתחיל קודם כל במחשבה או חלום שיש לאדם שרוצה להשיג משהו. כדי להשיג זאת הוא רק צריך תכנית טובה שתעשה לו סדר ותראה לו את הדרך.
  2. נחישות – נחישות זה המרכיב השני של תכנון פיננסי כי זה לא "זבנג וגמרנו" תכנון פיננסי זהו תהליך לטווח ארוך המחייב אותך להיות נחוש להשיג את מה שאתה רוצה.
  3. אמונה – המרכיב האחרון ולדעתי החשוב ביותר זה האמונה שאתם יכולים להצליח. ללא אמונה כל התהליך הזה לא שווה. כדי שתכנון פיננסי שלכם יצליח, כדי שאתם תצליחו להשיג את החלומות שלכם אתם חייבים להיות עם אמונה שזה אפשרי, ברגע שתאמינו התכנית תעשה את כל שאר הדברים.
לסיכום אומר כך,
לדעתי הזמן הכי טוב לתכנן את הפיננסים שלכם הוא עכשיו, אין מועד ב לתכנון וככל שהחלום שלכם גדול יותר כך אתם חייבים להתחיל מוקדם יותר.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.