fbpx

איך תתכנן את הפרישה?

איך תתכנן את הפרישה שלך עם 4 מיליון שקלים?

האם אתם יכולים לדמיין איך ייראו חיים שלכם אם הייתה לכם חברה מנוהלת בנאמנות שנותנת לכם כל חודש כסף החל מגיל 21? חברה שתהיה שווה 4 מיליון שקלים ומשלמת לכם כל חודש 9,000 ש"ח וכך עד גיל 67.

האם במצב כזה תרגישו שאתם מיליונרים ותתייחסו לכסף ברצינות יותר?

איך תתכנן את הפרישהאולי לא חשבתם על זה לעומק אבל כל אחד מכם הוא אותו מיליונר. בטח אין לכם את אותה חברה שמנוהלת בנאמנות ומשלמת לכם, אך, יש לכם משהו ששווה אפילו יותר: היכולת שלכם לעבוד ולהתפרנס.

לא נשמע לכם הגיוני? תחשבו על זה לרגע, השכר הממוצע בישראל הוא מעל 9,000 שקלים. נגיד ותקבלו את השכר הזה בדיוק החל מגיל 21 ועד לגיל 67 יעבור בידיים שלכם סכום של כ – 5 מיליון שקלים, שזה לא מעט כסף. רשמתי 4 מיליון כי לא כולם מקבלים בגיל 21 שכר ממוצע ולא כולם נמצאים בשכר ממוצע בגילאים מבוגרים יותר.

איך לתכנן את הפרישה

בכל מקרה מדובר בהרבה כסף ולכן עולה השאלה: מה תעשו עם הכסף וכמה ממנו תחסכו ובגדול איך תתכננו את הפרישה?

החלטתם שהנושא באמת רציני ואתם רוצים לעשות משהו בנידון, הכנתי בשבילכם 5 טיפים שימושיים לניהול פיננסי נכון בייחוד אם אתם מתחילים עכשיו:

  1. להציב מטרות – רוצים להתחיל לתכנן את הפרישה? זהו הטיפ הכי חשוב! בעיקר אם רק התחלתם אחרת זה מייאש לא לדעת למה אתם עושים את מה שאתם עושים ומה המטרה של כל הדבר הזה. לא באמת משנה אם המטרה של הכסף היא טיול לשנה בחו"ל או רכישת דירה. מה שחשוב הוא להחליט על מטרה ולבחון את כל ההיבטים שצריכים לקרות כדי שזה ייראה בדיוק כפי אתם רוצים.
  2. לתעדף – יש לנו כמות מוגבלת של כסף ויש המון דברים שרוצים לעשות, אולי לא נצליח לעשות הכל עכשיו, אך, כאשר אנו מתעדפים אנחנו יכולים להיות רגועים שאנחנו עושים כרגע את הדברים שהכי חשובים לנו עכשיו על מנת לקבל התוצר הטוב ביותר מהכסף שלנו.
  3. תקצוב – כשמדברים על תקציב זה מעצבן לא מעט אנשים. הכוונה בתקצוב זה להיות מחושב לגבי הכסף שלכם, כלומר, להוציא פחות ממה שמכניסים וכאן בדיוק נמצאות אפשרויות החיסכון שלכם. תקצוב נכון זו הדרך היחידה להתקדמות פיננסית. מתקצבים, חוסכים ומגשימים חלום.
  4. אוטומציה – אוטומציה זה לחסוך כל חודש בהוראת קבע או אשראי. כשאתם יודעים מה התקציב החודשי שלכם והחיסכון הוא חלק מהתקציב אתם בדרך הנכונה לצבירת כסף למטרות שלכם. חיסכון אמור להיות מובנה בתקציב החודשי שלכם, כך שתמיד תדעו שחלק מהכסף הולך אוטומטית לחיסכון.
  5. מתכנן פרישה מוסמך CFP – תיפגשו ותתייעצו עם מתכנן פרישה שהינו מתכנן פיננסי מוסמך CFP . אתם תקבלו יעוץ בלתי תלוי כך שתמיד יהיה מישהו שיראה את התמונה הפיננסית המלאה.

אם אתם רוצים לדעת איך תתכנן את הפרישה שלכם במקצועיות מתכנן פרישה מוסמך CFP יכול לעזור לכם בכל שלבי התכנון.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.