fbpx

עתיד כלכלי חזק

עתיד כלכלי חזק

כדי לבנות עתיד כלכלי חזק אתם צריכים לשחרר את כל האמונות והמחשבות הרעות שיש לכם, אין מה לעשות אם אתם רוצים להרוויח אתם חייבים להסתכן. ניגש ישר ולעניין ונדבר כסף.

השאלה הרווחת כיום היא האם לקנות דירה או להמשיך לחסוך? בכל מפגש חברים מגיע הדיון הזה של איך לא קניתם דירה… ופתאום כולם הופכים להיות מומחי השקעות בנדל"ן, כולם עשו זאת וכולם הרוויחו ועדיין מרוויחים.

התשובה שלי מאוד פשוטה למקרה כזה, אם יש לכם כסף תקנו ואם אין לכם כסף תחסכו ואז תקנו. איך לחסוך ואיפה? על זה בדיוק אני רוצה לדבר אתכם היום.

אם נסקור את האופציות הקיימות כיום יש לנו כמה וכמה אפשרויות לחיסכון / השקעה של הכספים שלנו. אני מדבר על חיסכון כהשקעה היות ואני מאמין בחיסכון שמניב לי תשואה כל שנה ולא חיסכון מתחת לבלטות שאינו עובד. אני מדבר על חיסכון שעובד בשבילי ולכן מבחינתי זו השקעה.

עתיד כלכלי חזק

איך בונים עתיד כלכלי חזק

יש לכם כסף שחסכתם ואתם רוצים לנצל אותו יותר טוב? תראו מה אתם יכולים לעשות כדי שיהיה לכם עתיד כלכלי חזק:

  1. השקעה בשוק ההון – השקעה נבונה בשוק ההון יכולה להניב לכם בין 4-7 אחוז בשנה תשואה על החיסכון שלכם. נכון זה כרוך בסיכון וככל שהסיכוי שלכם להרוויח יותר גבוהה כך גם הסיכון גבוה. יחד עם זאת שימו לב, הפנסיה שלכם, קרן ההשתלמות, ביטוח מנהלים מושקעים בשוק ההון ויש לזה תשואות לא רעות. אני ממליץ לכם לקנות ספר בסיסי ללימוד שוק ההון והבנתו ולהשקיע חלק מהכסף שלכם בשוק ההון. בהתחלה אתם יכולים לפתוח חשבון ניירות ערך דרך הבנק שלכם בהמשך כשתהיו יותר בקיאים בחום אתם יכולים לפתוח חשבון באחד מבתי ההשקעות בארץ חשבון.
  2. קופת גמל להשקעה/פוליסת חיסכון – אני לא אכנס ליתרונות או לחסרונות של כל מוצר אך האופציה הזו פתוחה עבורכם אם באמת אין לכם כח ללמוד את שוק ההון ולבצע את הפעולות לבד. אתם יכולים להשקיע את הכסף בקופת גמל להשקעה או בפוליסת חיסכון לבחור מסלול השקעות ולשכוח. התכנית תשקיע את הכסף בהתאם למדיניות שתבחרו ויעבוד עבורכם עד שתוציאו אותו. אלטרנטיבה מעולה לאלה שלא רוצים להתעסק בכל הכרוך בהשקעה ישירה בשוק ההון.
  3. השקעה עקיפה בנדל"ן – יש היום חברות שפשוט משקיעות במיזמי נדל"ן ואתם מקבלים תשואה על הכסף. הרעיון הוא פשוט, יש בניין שצריך לעבור תמ"א 38 ולקבלן אין מספיק כסף אז הוא מבקש הלוואה. יש חברות שמה שהם עושים זה מאגדים מספר אנשים עם כסף ונותנים הלוואה לאותו קבלן. הקבלן מבצע את הפרוייקט שבסיומו מוכר את הדירות ומחזיר לכם את הכסף עם פלוס קטן בשם רווח (תשואה). יש חברות כאלה שפועלות בישראל ויש חברות כאלה שפועלות מישראל ומשקיעות בחו"ל. שווה לבחון את האופציה הזו, רק שימו לב שהכסף נסגר פה לכמה שנים כי הוא לא חוזר עד שהקבלן מסיים את הבניה ומוכר את הדירות.
  4. השקעה במט"ח – חשבתם פעם לקנות דולר או יורו? קנייה פיזית או קניה ופתיחת חשבון מט"ח בבנק (אותו דבר מבחינתי) חושפת אתכם לתחרות שבין השקל והמטבע חוץ. קניתם דולר ב- 3.5 ש"ח וכעבור שנה הוא עולה 4 ש"ח הרווחתם. המשחק פה ברור ופשוט.
  5. הלוואות חברתיות – תחום שיחסית חדש בישראל ולא מוכר כמו האפיקים הקודמים שציינתי אך הרעיון הוא פשוט. נותנים הלוואה לאנשים בתנאים טובים (יותר טובים מהבנקים) והריבית שמחזיר הלווה מהווה תשואה. רעיון מעולה וזה גם עובד טוב.

 

אני ממליץ לכם לפנות לכמה אפיקים ולחסוך כמה שיותר כסף. ככל שתחסכו יותר זמן תרוויחו יותר בגלל עיקרון הריבית דה'ריבית שעובד יפה ומושפע לטובה בזמן הארוך. מניסיוני למרות שיש שנים טובות ויש שנים רעות, בטווח הארוך השוק שלנו נמצא בעלייה ואנחנו יכולים להרוויח בעזרתו כסף רב. כיום כל הכסף שלי נמצא באפיקים שציינתי כאשר המטרה שעומדת לנגד עיניי היא הגדלת ההון המשפחתי.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.