fbpx

מתכנן פיננסי מוסמך CFP

מתכנן פיננסי CFP

מה זה CFP?

מתכנן פיננסי מוסמך CFP הינו מתכנן פיננסי בעל ההסמכה הגבוה ביותר המוכרת כיום ברחבי העולם. על מנת לקבל את ההסמכה על המתכנן ללמוד במשך כשנתיים תחומים הנדרשים לצורך מתן ייעוץ וליווי פיננסי למשפחות. בין התחומים הנלמדים ניתן למצוא:

  1. מיסוי
  2. צוואות וירושות
  3. ביטוח וחיסכון פנסיוני
  4. השקעות
  5. כלכלת משפחה
  6. ניהול חובות

לאחר סיום לימודיו על המתכנן לעבור בחינה בפיקוח בוחנים מארה"ב שאורכה 5 שעות. לאחר שהמתכנן עמד בהצלחה בבחינה הוא מקבל רישיון CFP.

זכרו כל אחד יכול לקרוא לעצמו מתכנן פיננסי אך לא כל אחד יכול לקרוא לעצמו מתכנן פיננסי מוסמך CFP. מקצוע ה- CFP מוכר בלמעלה מ- 22 מדינות בעולם כמקצוע איכותי ובעל ערך ללקוחותיו.

למה צריך תכנון פיננסי?

  1. רובנו לא יודעים להתנהל נכון כלכלית בטווח הקצר, הבינוני ובטח שלא בטווח הארוך, למרות שהאחריות להתנהלות הכלכלית שלנו היא לגמרי עליינו.
  2. תוחלת החיים מתארכת כל שנה ולכן כבר היום אנחנו זקוקים ליותר כסף בכדי לשמור על רמת החיים שהורגלנו אליה, בעיקר בעת פרישה לגמלאות.
  3. היום אין יותר קביעות בעבודה, אין ביטחון תעסוקתי ולכן ההכנסה החודשית שלנו, שהיא למעשה הנכס החשוב ביותר שלנו, נמצא בסכנה מתמדת.
  4. התנהלות פיננסית נכונה דורשת ידע ומומחיות בתחומים רבים והיועצים הקיימים כמו מנהלי השקעות, יועצים לכלכליים וסוכני ביטוח לא יכולים לתת מענה אמיתי לבעיות.

רק מתכנן פיננסי מוסמך CFP שעובד במתודולוגיית עבודה בינלאומית מוכחת, רואה את התמונה המלאה ומכיר את כל התחומים יכול לתת את המענה ההולם לכל משפחה שרוצה לשלוט על העתיד הפיננסי שלה.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.