fbpx
מאיפה רוכשים השכלה פיננסית

מקורות מידע פיננסיים

מקורות מידע פיננסיים

השכלה פיננסית מאיפה מתחילים?

הבנתם שאתם חייבים לשפר מיומנות פיננסית ואתם מחפשים להעשיר את הידע שלכם אבל עולה השאלה הלא פשוטה מאיפה מתחילים, בתכלס השאלה חשובה מאוד אנחנו רוצים ללמוד דברים רלוונטיים ומועילים ולא סתם מידע לא פרקטי ולא שימושי. לכן חשוב למצוא מקורות מידע טובים ואיכותיים.

אז בואו נתחיל לזכור את ששת מקורות המידע לרכישת השכלה פיננסית.

  • יוטיוב – חברים יוטיוב זה אחד המקומות החשובים ביותר שבעזרתו אתם יכולים לרכוש המון ידע פיננסי. אם טרם נחשפתם לדבר הזה שנקרא יוטיוב אני מזמין אתכם כבר עכשיו להתחיל לפשפש ולאתר את כל מה מעניין אתכם בתחום הפיננסי ואני מבטיח לכם שתמצאו המון ידע וכלים שיעזרו לכם לשפר את הידע הפיננסי שלכם.
  • אתרים של קורסים אונליין כמו קרוסלה ויודמי באתרים האלה אתם יכולים לאתר מידע בחינם וגם בתשלום בכל התחומים ולא רק בתחום הפיננסים אני אישית משתדל לקחת בין שלושה לחמישה קורסים מקיפים בשנה כדי להישאר מעודכן וללמוד דברים נוספים ואני ממליץ לכם להיכנס וללמוד יש פה המון תוכן והמון מידע והמחירים של הקורסים הם נוחים לכל כיס.
  • עיתונות פיננסית בין אם אתם רוכשים את המידע שלכם באופן דיגיטלי או מודפס אני ממליץ לכם לא לוותר על קריאה של לפחות שתי כתבות בתחום הפיננסh כל יום. המטרה של זה היא להקנות לכם את השפה בתחום הפיננסי, אתם חייבים להכיר את המונחים, המספרים, הגרפים ואת כל המידע שמפורסם שם.
  • ספרים – ספרים זה אחד ממקורות המידע אהובים עליי. יש לא מעט ספרים בתחום הפיננסי לדעתי כולם מעולים, מבחינתי מספיק שתקבלו תובנה אחת או שתיים מכל ספר אז הספר עשה את שלו. אתם לא מבינים כמה מידע חיוני ופרקטי קיים בכל הספרים האלה, אני אישית קורא רק סיפורים כאלה שקשורים לכסף, התפתחות אישית, מכירות, הרצאות ואני חושב שגם אתם חייבים להיות בעולם הספרים. תתחילו לקרוא לפחות 10 עמודים ביום בשביל השיפור העצמי שלכם, אתם חייבים את זה.

  • קורסים בבתי ספר יש מלא כאלה הרוב הגדול בתשלום ויש גם ימי עיון בחינם שבעזרתם אתם נחשפים, לומדים והכי חשוב מקבלים המון ידע בתחום הפיננסי. אני למשל עוסק בתחום הפרשה ואני משתדל לקחת כל שנה השתלמויות וקורסים נוספים בתחום הזה כדי להיות כל הזמן בעניינים, כדאי תמיד לשמור על כשירות מקצועית וגם כדי להעשיר את הידע שלי בטקטיקות ואסטרטגיות חדשות שלא בהכרח שמעתי ומכיר. אני חושב שלכל מרצה ולכל מורה שאתם פוגשים יש משהו לתת לכם. ממש כמו ספר מספיק שהוא נותן לכם תובנה אחת או שתיים זה משהו שיכול לשפר לכם את החיים טובה.
  • פייסבוק וגוגל – בגוגל חברים יש המון מידע ואני לא חושב שאתם תצליחו לקרוא את כולו כי הוא פשוט אינסופי גם בפייסבוק יש לא מעט מידע בתחום הפיננסי ואני גם ממליץ כבר עכשיו להיכנס לכל מיני קבוצות או להתחיל להיות פעילים ולהשתתף בהזדמנות הזאת אני גם ממליץ לכם להיכנס לקבוצה שלנו שנקראת כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף בפייסבוק אתם יכולים להשתתף לשאול שאלות או סתם להיות מעודכנים בכל מיני דברים שאני מעלה וחברים אחרים מעלים. אני חושב ששתי הפלטפורמות האלה מאוד מאוד חשובות להתפתחות הפיננסית שלכם.

עכשיו שימו לב, שימו לב, שימו לב, אני לא סתם אמרתי את זה שלוש פעמים בכל הקשור למידע שאתם צורכים באינטרנט, דרך ספרים או הקורסים תוודאו שאתם מתנהגים כמו חוקרים ולא כמו תוכי. אני אגיד לך למה אני אומר את זה כי יש המון מידע והמידע הזה בחלקו אינו מדוייק או שהוא יפה מידיי לעומת מה שקורה בתכלס במציאות. אז אני אני מבקש מכם לוודא שאתם לומדים לסנן ולבחור מידע מהימן או בקיצור תעשו שיעורי בית תהיו חוקרים טובים תצרכו מידע נכון שמשרת אתכם ולא כזה שיפגע בכם.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.