fbpx

מה זה תכנון פיננסי ולמה הוא חשוב?

מה זה תכנון פיננסי ולמה הוא חשוב?

אתחיל מקביעת עובדה!

אם אפשר היה להסתדר ללא תכנון פיננסי כנראה שהמקצוע הזה לא היה קיים. תחום התכנון הפיננסי התחיל עוד מימי המלכים שחיפשו על מי להטיל את האחריות לניהול הנכסים הפיננסיים האישיים שלהם (מזה התחילו הפמילי אופס למיניהם המוכרים לכם היום) מה שעם הזמן הפך להיות מוכר כתכנון פיננסי הוליסטי לכל. תכנון פיננסי נוצר במטרה לסייע למשפחות ויחידים בהתנהלות פיננסית וקבלת החלטות שמשרתות את האינטרס המשפחתי. המטרה של תכנון פיננסי היא להביא את המשפחות ממקום אחד לאחר ולוודא שעל הדרך המשפחה עשתה יותר כסף.

היות ותכנון פיננסי זה תחום רחב, קשה מאוד להסביר את כל התועלות שבו. עם זאת ידוע שמי שעושה תכנון פיננסי עבור עצמו מצליח לעשות יותר כסף לעומת מי שלא עובר תהליך דומה.

הנה כמה דברים שימחישו לכם למה תכנון פיננסי חשוב?

בעזרת תכנון פיננסי תוכלו להגדיר את המטרות שלכם ולהבחין האם ההתנהלות האישית שלכם (מבחינה פיננסית) משקפת את המטרות שלכם, תוכלו לבנות אסטרטגיה פיננסית ומערכת הגנות פיננסיות שתעזור לכם לשרוד משברים כלכליים ואישיים. כדי שכל זה יקרה אתם חייבים להתחיל להתעסק עם הפיננסים שלכם ולהיות במודעות פיננסית מלאה.

הכלל הוא שמודעות קודמת לפעולה.

תכנון פיננסי יסייע לכם להגיע למודעות פיננסית אישית גבוה מה שבהכרח יביא אתכם ליכול קבלת החלטות פיננסיות טובות יותר משאר האנשים הסובבים אתכם. אם לחיות בשפע כלכלי חשוב לכם, יכולת עמידה בכל המטרות שהצבתם לעצמכם קורצת לכם אז חשוב שתעשו תכנון פיננסי.

בהצלחה.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.