fbpx
תכנון פיננסי משפחתי

למה צריך תכנון פיננסי משפחתי

למה צריך תכנון פיננסי משפחתי

תכנון פיננסי משפחתי הוא כלי בידי המשפחה להגשמת המטרות והיעדים בטווח הארוך ובטווח הקצר. ככל שמתחילים את התכנון הפיננסי מוקדם יותר כך מגיעים לביטחון כלכלי. אני מלווה צעירים בתכניות הליווי שלי וחלקם עם הזמן מתחתנים והופכים לזוגות ומשפחות ונשאלת השאלה האם גם המשפחה צריכה תכנון פיננסי כאשר לאחד מהם כבר יש תכנית, האם צריך להוסיף את בת הזוג?

איזה עסק יש לכם?

האם תכנית תכנון פיננסי יכולה לתרום לתא משפחתי? התשובה היא בוודאי! כמתכנן פיננסי מוסמך אני נוטה להסתכל על היחיד ועל המשפחה כאל עסק. היחיד הוא עסק משפחתי קטן והתא המשפחתי הוא עסק משפחתי גדול, והסתכלות כזו מצד אחד מאפשרת לי לתת ליווי מתאים ומצד שני מאפשרת ללקוחות שלי להבין את הרעיון של תכנון פיננסי.

גם לאדם יחיד וגם למשפחה יש את אותם הצרכים רק ברמות שונות:

  1. צורך בביטחון כלכלי היום ובעתיד
  2. צורך בחופש ופנאי
  3. צורך במשפחתיות ועוד…

לכל אחד לא משנה אם הוא משפחה או יחיד יש הוצאות ויש הכנסות, יש מטרות (בין אם כתובות ומוגדרות ובין אם לאו וכו…), ואת כל אלה צריך לנהל ולא משנה אם אתה עסק קטן או עסק גדול. היום גם בעסקים קטנים וגם בעסקים גדולים מבינים שיש צורך בליווי שוטף של איש מקצוע ובעיקר מבינים את הצורך באיש מקצוע בתחום הפיננסים שמלווה את העסק ונותן את מעטפת הייעוץ, התכנון והליווי הפיננסי במטרה שהעסק יתנהל נכון ויצליח לעמוד במשימה העיקרית שלו – רווחים.

למה צריך תכנון פיננסי משפחתי

זו בדיוק הסיבה למדוע משפחה חייבת תכנון פיננסי, רק הסתכלות על המשפחה כאל עסק גדול וכאל יחידת רווח שאמורה להרוויח כמה שיותר במטרה להתרחב ולהתבסס כלכלית תביא את המשפחה להצלחה ואיתנות פיננסית. את זה אפשר לעשות על ידי תכנון פיננסי משפחתי שמטפל בכל הנושאים הפיננסיים ומתווה את הדרך הטובה ביותר למשפחה בכל הקשור לכסף, ניהול חובות ואשראי, השקעות, ביטוח וניהול סיכונים ועוד.

תכנון פיננסי משפחתי

עם מתכנן פיננסי מוסמך תבנו תכנית פיננסית שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, תוכלו להגדיר מטרות ודרכי פעולה להשגתן, תראו את התמונה המלאה של כל הנכסים שלכם, תבנו אסטרטגיה פיננסית להתמודדות עם מקרי קיצון ואפילו תוכלו לבנות תכנית לחופשה משפחתית אחת לכמה שנים מבלי להיכנס לגירעון או לקחת הלוואות.

לסיכום אפשר לומר שתכנון פיננסי משפחתי יכול רק לתרום למשפחות שרוצות להגשים את כל המטרות שלהם.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.