fbpx
מטרות ויעדים

חשיבות המטרות והיעדים בחיים

חשיבותן של מטרות

איך זה יכול לעזור לכם להצליח יותר?

הדברים שאנו רוצים להשיג נמצאים תמיד, אבל תמיד מחות לאזור הנוחות שלנו. השינוי שאנחנו חייבים לעשות כדי להשיג את המטרות האלה הוא לא נוח עם זאת בטווח הארוך החיים יהיו טובים יותר ונוחים יותר. החיים שלנו דינמיים, כל דבר נמצא בתנועה מסוימת…

שימו לב לעונות השנה, הן בתנועה מתמדת כבר אלפי שנים, שימו לב איך היום מתחלף בלילה וזה קורה כבר אלפי שנים. אין לנו שליטה על התנועה של הדברים, הדברים קורים ואנחנו צריכים לקחת אחריות על הדברים שיכולים לקרות רק אם אנחנו נעשה אותם.

המעבר ממקום אחד למקום אחד תלוי בבחירה, בסופו של יום זה עניין של בחירה ואת הבחירה הזו צריך לעשות, זו החלטה שכל אחד צריך להחליט בעצמו.

מטרות ויעדים משפיעים עליינו בכך שהם עוזרים לנו להבין מהו הכיוון שלנו, לאן אנחנו הולכים ואיך אנחנו מתקדמים. כשרושמים מטרות ויעדים המודעות העצמית נכנסת לפעולה ומשתפרת בין היתר עוזרת לנו להשיג את המטרות והיעדים. ככל שנשיג מטרות גדולות יותר כך רמת המודעות שלנו תעלה ברמה ואנו נחפש לגדול ולהציב מטרות חדשות וגבוהות יותר. שימו לב איך אתגרים מהעבר שלכם כבר לא אתגרים אלא משהו שאתם יכולים להתמודד איתו בשוטף. כך בדיוק המטרות והיעדים שלכם, ככל שתשיגו מטרות גבוהות יותר כך יהיה לכם קל יותר להשיג מטרות קטנות יותר. כדי שכל זה יקרה אתם חייבים לעשות את הבחירה להשיג את המטרות שלכם.

השאלה שנותרת היא האם יש לכם מטרות ויעדים?

חשיבות המטרות והיעדים בחיים היא לגדול ולהשיג יותר מהחיים שלנו.

כדי להשיג מטרות גבוהות יותר צריך להחליט, החלטה מובילה לפעולה ופעולה מובילה לתוצאה שבסופו של דבר מובילה לגדילה שלכם.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

 

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.