fbpx
חוקי ייקום

12 חוקי ייקום להצלחה בחיים

12 חוקי ייקום להצלחה בחיים

האם ידעתם שיש חוקים להצלחה? אומרים שלהצלחה יש חוקים – העניין הוא שלא מלמדים אותנו את החוקים האלה.

ב 2008 כמה חודשים לאחר שהשתחררתי מהשירות הצבאי שלי התחלתי לחקור את התחום הזה. התחלתי עם ספר שהמליצו לי שנקרא הסוד. הספר הזה היה רק ההתחלה…

הוא היה רק ההתחלה כי גם היום אני חוקר את הנושא הזה ואני יכול להגיד לכם בביטחון מלא שאני עוד רחוק מלגלות את הכל. הנה מה שגיליתי עד היום…

חוקי הייקום להצלחה נכתבו במלא ספרים אבל אף פעם לא ביחד והם מפוזרים במלא מקומות, אני לא יודע עד כמה הם באמת חוקים אבל אחרי שתשמעו אותם לדעתי גם אתם תרצו לאמץ לפחות את חלקם.

החוקים האלה נקראים חוקי הייקום. חלק מחוקי הייקום האלו הם פיזיקליים וחלקם קוונטים או רוחניים כלומר פחות מוחשיים. הם מתקיימים תמיד, הם משפיעים על כל היבטי החיים שלנו לכן אני חושב שראוי לפחות להכיר אותם.

אומרים שכל מי שיכיר את חוקי היקום ויפעל בהרמוניה איתם, ימצא את סוד העושר.

חוק האחדות האלוהית או חוק האנרגיה

החוק הזה קובע שהכל ביקום עשוי מאנרגיה אחת. בני האדם, הטבע והתודעה כולם מורכבים מאנרגיה אחת, ולכן הכל וכולם מחוברים זה לזה. זה אומר שכל מה שאנו חושבים, מרגישים ועושים, משפיע לא רק עלינו אלא גם על סביבתנו ועל היקום כולו.

ברגע שנבין שכולנו מחוברים זה לזה, זה יקשה עלינו להזיק או לפגוע באחר – אפילו במחשבה, משום שנכיר בכך שאנו מזיקים לעצמנו (כולנו אנרגיה אחת).

חוק הרטט

החוק הזה קובע, שאין דבר ביקום שהוא סטטי. כל מה שקיים, בין אם הוא נראה או בלתי נראה, מורכב מאנרגיה עם דפוס רטט יחודי משלו, והכול רוטט בלי הפסקה.

לכל חומר, צליל, מחשבה או רגש, יש תדר יחודי משלו והתדרים הללו, מתארגנים על פי חוק המשיכה, כך שכל תדר ימשוך תדרים הדומים לו. לכן עלינו להתפקס ככל הניתן בתנודות הרגשיות. או במילים אחרות ליצור "מיקוד רגשי חיובי" סביב מה שאנו רוצים, משום שהרגש, הוא כלי ההגשמה החזק ביותר שעומד לרשותנו.

חוק הפעולה

הוא אחד החוקים הפחות ידועים, הוא קובע, שאם אנו רוצים להגשים את חלומותינו, עלינו לנוע לעברם באמצעות פעולות.

כלומר כדי לתמוך החלומות שלנו אנחנו נדרשים לבצע פעולה, בלי פעולה לא ניתן להתקדם אל עבר הגשמת חלומותינו. חשיבה חיובית, דמיון ומדיטציה, חשובים מאוד לתהליך, אך אם לא תתלווה אליהם שום פעולה, הרי שהם ישארו חלומות או דמיונות.

במילים אחרות, לשבת ולחלום, זה לא מספיק!

אם תתחילו לנוע לעבר חלומכם עם כוונה, עוד ועוד דלתות יפתחו בפניכם, כדי להביא אתכם לאן שבחרתם. בגלל שביצוע פעולות, הוא השלב שלפני ההגשמה, והוא לא תמיד קל לנו, רצוי ומומלץ תמיד, לחלק כל משימה לפעולות קטנות ויעילות, כדי ליצור תחושת התקדמות לעבר המטרה.

חוק הסיבה והתוצאה

נקרא גם חוק הזורע והקוצר או חוק הקרמה. חוק זה אומר ששום דבר לא קורה במקרה. לכל פעולה יש תוצאה, שהיא ביחס ישיר, או גדול יותר, לפעולה שהניבה אותה. אחת המשמעויות של החוק אומרת, שכל מה שתזרע במוח, או במחשבה שלך, יתגשם במציאות החיצונית של עולמך.

כל רעיון או מחשבה שנשתול במוחנו, נרגיש שהוא כבר שלנו, ונעבוד בסבלנות ובנחישות להגשימו, חייב להתגשם.

אז נשאלת השאלה, איך זה שרובנו לא מקבלים את מה שאנו רוצים? כי רוב חיינו אנו מאומנים להתפקס ולחשוב בעיקר על מה שאיננו רוצים. האנרגיה תמיד זורמת לאן שתשומת הלב שלנו הולכת, כלומר כל מה שאנו מתמקדים בו – מתרחב. זה קורה משום שהכל ביקום הוא אנרגיה וכל אנרגיה מושכת אנרגיה דומה לה (חוק הרטט וחוק המשיכה).

חוק המתאם

חוק המתאם אומר שהעולם החיצוני שלנו, הוא רק השתקפות של המחשבות הרגשות והאמונות שלנו. במילים אחרות, כל מה שיש בחיינו, החברים העבודה המצב הכלכלי והבריאות שלנו – כולם נגזרים מעולמינו הפנימי.

המציאות החיצונית היא מראה של מה שקורה בתוכנו, ואנו יכולים לנסות לשנות אותה, אך אם לא נשנה את עצמנו, היא תמשיך לשקף את מה שאיננו רוצים. השינוי מתחיל מבפנים, קודם ממני ואז כלפי חוץ.

חוק ה "נתינה" או חוק הפיצוי

חוק הנתינה אומר ש"אתה מקבל את מה שאתה נותן" והוא נובע מחוק הסיבה והתוצאה. על פי חוק זה, כל מה שאנו מקבלים מהיקום, הוא תוצאה ישירה ופרופורציונאלית של מה ששמנו בו קודם, ברמה מנטלית, רגשית, מעשית ורוחנית.

אז למה אני מרגיש שאני נותן ונותן ולא מקבל?

סיבה לכך, היא שאם בתוך כל המעשים הטובים שלכם, אתם חשים מנוצלים, או שהתדר שלכם הוא מחשבה שלילית (כמו הרגשה של קורבן) – הרי שאתם מציגים "התנגדות" לתוך הפעולות הללו, והתנגדות זו עוצרת את מה שאתם רוצים מלהגיע אליכם. נתינה חייבת להיות נקייה מאינטרסים.

חוק המשיכה

חוק המשיכה – במילים אחרות "דומה מושך דומה", הוא החוק הידוע מכולם, והוא נגזר מחוק הרטט. החוק אומר שביקום שבנוי כולו מאנרגיה אחת, שרוטטת בתדרים שונים, כל תדר אנרגטי, ימשוך אליו תדרים שזהים או דומים לו. החוק הזה, מהווה למעשה את התבנית שקובעת איזו אנרגיה תתחבר לאחרת ביקום, מתי וכמה. כלומר כל מה שאנו מתמקדים בו מתרחב

לפי חוק המשיכה, ביקום שכולו מורכב משדה אנרגטי אחד, כולנו מחוברים זה לזה פיזית ותודעתית, ולמעשה יוצרים את המציאות שלנו מבפנים החוצה ולא להפך (חוק המתאם).

חוק התמרת האנרגיה / השינוי

"שום דבר לא נשאר קבוע לנצח. האנרגיה מתגשמת לכלל צורה והחוצה ממנה כל העת". חוק התמרת האנרגיה אומר שכל האנרגיה ביקום נמצאת בתנועה מתמדת, ובמצב קבוע של שינוי, ולכן היא יכולה להתגשם או ללבוש צורה של חומר, ואז לחזור חזרה למצב טהור של אנרגיה, וחוזר חלילה.

חוק היחסיות

החוק הזה אומר שהכל בחיים הוא יחסי. אין לנו אפשרות לקבוע אם משהו הוא קטן או גדול, נמוך או גבוה או טוב או רע, אלא ביחס לדבר אחר. זה אומר שאנו אלו שמעניקים משמעות לכל דבר בחיינו וקובעים מה משמעותו עבורנו. בהתייחס לכל מה שסובב אותנו. בפועל- אין באמת קטן או גדול, טוב או רע, אלא רק את זוית הראיה שלנו.

כשזה נעשה ברור לנו, הרי שאחת הדרכים הטובות לצמוח, היא להחליף זוית ראיה במילים אחרות: להפסיק להשוות את עצמנו או דברים בסביבה שלנו לאחרים, או למה שיש להם, אלא אם זה כדי לראות כמה אנו ברי מזל, ולנצל זאת לצורך הכרת תודה. הכרת תודה, היא פועל יוצא של חוק היחסיות והיא אחד הכלים העוצמתיים ביותר העומדים לרשותנו, כדי להעלות את התדר ולרטוט בסמיכות גבוהה יותר, למה שאנו רוצים.

חוק הקוטביות

החוק הזה קובע שכפי שלמגנט יש שני קטבים, חיובי ושלילי, כך גם לכל דבר אחר ביקום. לכל אנרגיה יש אנרגיה זהה בקוטב הנגדי שלה. כל מחשבה, רגש או פעולה, יוצרים את הפוטנציאל ההפוך על גבי אותו הספקטרום, ואנו חיים בעולם דואלי, על מנת שנוכל לבחור זוית ראיה. החוק הזה מלמד אותנו "להסתכל על חצי הכוס המלאה", כדי להעצים את הקוטב החיובי.

הדרך להשתמש בחוק, תחםשו את הטוב שבכל דבר, תחפשו את הלמה כן ולא את הלמה לא, גם במה שעל פניו נראה רע. בגלל שאין טוב ורע, וכל אתגר מכיל בתוכו את אותן אפשרויות לחיוב או לשלילה, הרי שזוית הראיה שלנו היא שקובעת.

חוק המחזוריות

חוק המקצב מתיחס למעגלי החיים השונים בטבע ובחיי האדם, ומסביר כיצד עובדת המחזוריות ביקום. מעגלים כמו יום ולילה, עונות השנה, הריון, לידה ומוות, שייכים כולם למעגל הזמן על כדור הארץ, ולכל דבר יש זמן ומקום משלו.

המשמעות היא שכל דבר יגיע בעיתו, ולעיתים נדרשת מאתנו סבלנות, כדי שנוכל להגיע ל"תדר" או לרמת המוכנות האישית, התואמת את מה שאנו מבקשים לקבל. איננו יכולים להאיץ בתהליכים כפי שאיננו יכולים להאיץ בעונות השנה.

עלינו להבין שגם אם כרגע רע לנו,"גם זה יחלוף". אם המצב רע צריך להתכונן לימים טובים וכשהמים טובים צריך להתכונן לימים רעים.

חוק המגדר או חוק המינים

חוק המגדר נקרא גם חוק "הבריאה", חוק המגדר אומר, שלכל זרע של מחשבה או רגש, יש תמיד תקופת דגירה והבשלה עד שהוא מתגשם לצורה בעולם החיצוני.

אם יש לנו רעיון שאנו רוצים להוציא לפועל, נדרש זמן כדי שזרע הרעיון הזה יבשיל. הדרך לקצר את הזמן להגשמה היא בעזרת הפוקוס/מיקוד. המיקוד שלנו על הרעיון, ימשוך את ציר הזמן עד נקודת ההגשמה, ויקצר את הדרך.

חוקי היקום והאנרגיה, נחשבים לאחת התורות שהאדם מנסה לפצח אלפי שנים.

אם נדע איך לרתום את החוקים הללו לטובתנו, ולבחור את זוית הראיה הנכונה לטובתנו, אני מאמין שחיינו וחיי הסובבים אותנו ישתפרו פלאים!

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.