fbpx

זו בעיה אמיתית או בעיה של כסף?

בעיה של כסף או בעיה אמיתית?

אז מאילו בעיות אנחנו סובלים באמת? בעיות אמיתיות או בעיות של כסף? לכולנו יש בעיה כלשהי שאיתה אנחנו מתמודדים ולפעמים אפילו לא יודעים מה הפיתרון הטוב ביותר. גיליתי שברוב המקרים מדובר בבעיה של כסף ולא בבעיה אמתית שבאמת מאתגרת. האם זו בעיה אמיתית או בעיה של כסף? זו השאלה שבה נתמקד במאמר הזה שאני כותב לכם פה ואני רוצה שנדבר על זה קצת יותר לעומק כי באמת חשוב שנבין ונעשה את האבחנה הזו כי, אני מקווה שתסכימו איתי, כשזה יקרה אתם תראו שלרוב הבעיות יש פיתרון פשוט והוא כסף.

בעיה של כסף

אני רוצה שנגדיר את זה כדי שאחרי זה יהיה יותר פשוט, ברגע שנגדיר מה היא בעיה של כסף אנחנו נדע האם אנחנו בבעיות אמיתיות או שאת כל הבעיות שלנו ניתן לפתור על ידי זה שנוציא שיק/אשראי/מזומן ונשלם אותה…

בעיה של כסף זו בעיה שאנחנו באמת יכולים לפתור אותה על ידי זה שאנחנו משלמים עליה כסף וברגע שאנחנו משלמים עליה כסף הבעיה הזאת נעלמת.

כך למשל בזמן כתיבת מילים אלה אני תקוע עם האוטו שלי על הכביש כי האוטו שלי החליט שהוא לא רוצה לנסוע יותר אז נתקעתי ובגלל שנתקעתי התחילו לעלות אצלי בראש כל מיני דברים וכל מיני תרחישים כאילו זו בעיה באמת אמיתית. עכשיו נכון שהיום שלי נהרס, אני מפסיד כסף, כי אני לא הולך עכשיו פגישות שקבעתי, אבל אם נסתכל על האירוע הזה נבין שזו בעיה של כסף כי כל מה שאני צריך לעשות עכשיו הוא לקחת את האוטו שלי למוסך לקבל הצעת מחיר לתקן את האוטו ובעיה שלי נעלמת. זאת אומרת שזו בעיה של כסף נטו.

כמה בעיות יש לכם?

עכשיו שימו רגע את כל הדברים שקורים לכם בצד ותתחילו למיין אותם לבעיות שאפשר לפתור בעזרת כסף ולבעיות אמיתיות באמת, אתם תשימו לב שכמעט כל הבעיות שלכם הן בעיות של כסף, ובעיות אמיתיות יש ממש מעט.
תחשבו על זה…
אתם רוצים לייף סטייל יותר גבוהה יותר איכותי זה עניין של כסף אתם רוצה איכות חיים זה כסף, אתם רוצים לאכול בחוץ זה כסף, אתם רוצים לעזור לילד שלכם בחתונה/לימודים/דירה או שאתם רוצים לעצמכם דירה, חתונה או לימודים זה הכל כסף, אפילו שירותי רפואה זה עניין של כסף. בקיצור רוב הבעיות שלנו כמעט רובן המוחלט של הבעיות שלנו הן בעיות של כסף.

זאת אומרת שאת רוב הבעיות שלנו אנחנו יכולים לפתור על ידי תשלום כספי שנבצע לגורם כלשהו. אז הבעיה שלכם זו בעיה אמיתית או בעיה של כסף?

השאלה הגדולה היא איך אנחנו מביאים יותר כסף הביתה? זו כבר שאלה למאמר אחר.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.