fbpx

ביטוח ערך קרקע

ביטוח ערך קרקע

מתי רלוונטי לעשות ביטוח ערך קרקע

ביטוח ערך קרקע רלוונטי לאנשים הגרים בבית משותף וסביר להניח שלא כל הדיירים מחזיקים בביטוח דירה. לאלה שגרים בבית פרטי ללא שכנים מלמעלה או מלמטה הביטוח הזה אינו רלוונטי היות ובקרות מקרה ביטוח יוכלו לבנות על הקרקע את הדירה/בית מחדש.

אנשים הגרים בבית משותף חייבים להוסיף ביטוח זה לביטוח הדירה היות וסביר מאוד להניח שאין לכל הדיירים בבניין ביטוח. בעת אסון לא יתאפשר לכלל הדיירים לבנות מחדש את הבית והתשלום אותו תקבלו מביטוח הדירה אינו יספיק לכם בכדי לרכוש נכס חדש.

ניקח מקרה לדוגמא (נלך לקיצון) – קרה ארוע והייתה רעידת אדמה. הבניין קרס ולכולם יש ביטוח דירה מבנה, זהו מקרה בו כולם יקבלו את תגמולי הביטוח ויבנו את המבנה מחדש ויחזרו להתגורר בו. זהו המצב האופטימלי כאשר לכולם יש ביטוח.

במקרה אחר בו רק לחלק מהדיירים יש ביטוח, למשל רק ל – 20 מתוך ה – 40 הדיירים יש ביטוח, מה קורה אז? אם אין לדיירים חסרי הביטוח כסף מזומן לממן הוצאות הקמת המבנה, הבניין לא יוקם וכולם ישארו חסרי בית. זהו ביטוח חשוב מאוד שאני מקווה שלעולם לא נשתמש בו, עם זאת חובה שיהיה בביטוח הדירה.

לכן, בבואכם לרכוש ביטוח דירה חשוב לבחון ולשקול לעומק הוספת סעיף זה לביטוח ולבצע השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.