fbpx

ביטוח משכנתה חיים ומבנה

ביטוח משכנתה חיים ומבנה

אנשים עושים ביטוח משכנתה כי הבנק מכריח אותם לעשות את הביטוח, אם עושים ביטוח משכנתה חובה עליינו להבין מה הוא כולל, מה הוא מכסה ואיפה כדאי לעשות ביטוח משכנתה.

ראשית חשוב להפנים! לא חובה לעשות ביטוח משכנתה דרך הבנק, אפשר לפנות לסוכן הביטוח שלכם לצורך עריכת הביטוח המתאים והתואם את דרישות הבנק.

שנית חשוב להשוות! הביטוח של הבנק אמנם נראה זול יותר אך האם הוא כולל את מה שכוללת פוליסת הביטוח דרך סוכן הביטוח שלכם?

בואו נראה מה מבטחים כאשר עושים ביטוח משכנתה

ביטוח חיים – זהו ביטוח שמתנהג אחרת מפוליסה ביטוח חיים קלאסית, סכום הביטוח יורד מידי שנה, כאן קל מאוד לבצע השוואה. אנחנו משווים סכום ביטוח מול מחיר, הכי חשוב לבחון מחיר אורך כל תקופת הפוליסה.

אני שומע פעמים רבות את האימרה – נעשה עכשיו כי ההנחה גבוהה, נחליף שהמחיר ישתנה. לצערי יש הרבה מקרים שיכולים למנוע מכם להחליף את הפוליסה כגון – גילוי מחלה כלשהי. גילוי מחלה יכול למנוע מחברות הביטוח המתחרות מלקבל אתכם לביטוח וכך אתם נתקעים עם ביטוח יקר לכל החיים.

מבנה – ביטוח מבנה משכנתה – זהו ביטוח מבנה סטנדרטי.

עד כמה שזה יכול להיות סטנדרטי, יש המון שוני בין הפוליסה שמשווקת על ידי הבנק (סוכנות הביטוח של הבנק) לעומת הפוליסה שניתן לרכוש באופן עצמאי.

נתמקד בביטוח מבנה משכנתה – יש לשים לב שחשוב שביטוח המבנה יכלול ביטוח לצד ג' + ערך קרקע, לצערי פוליסות משכנתה בבנק אינן כוללות ביטוחים בסיסיים אלה. מדובר בכיסויים חשובים מאוד שבעת קרות מקרה ביטוח אמורים לספק לכם הגנה כלכלית וגב פיננסי.

***שימו לב שהמחיר הרזה שמציע הבנק לרוב נובע מהורדת כיסויים חיוניים, לכן חשוב לבצע בחינה מקדמית של הביטוח ולהבין את ההשלכות של הכללת או אי הכללת הכיסוי לפוליסה.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.