fbpx

איך תכנון פיננסי יכול לעזור לי?

איך תכנון פיננסי יכול לעזור לי?

אם נסתכל על מה שקורה מתחילת 2020 נגלה שכל העולם נכנס למשבר כלכלי בגלל מחלת הקורונה. סגר מוטל על הרבה ערים בעולם, רוב האנשים שאינם חלק מכוחות הביטחון/ההצלה יושבים בבית ללא עבודה ופרנסה.אחת המטרות של תכנון פיננסי היא לעזור לכם לשרוד תקופות כאלה שיש בהן חוסר ודאות גבוהה ומשברים פיננסיים. באמצעות תכנון פיננסי תהיה לכם תוכנית שבעזרתה תדעו מה אתם צריכים לעשות כשקורה אירוע או משברים בסדרי גודל שונים, לכמה זמן יהיה לכם כסף לצורך התנהלות פיננסית, מה עושים עם ההשקעות, איך מנצלים את הביטוחים ועוד.

תכנון פיננסי אמור להכניס אתכם לעניינים ולתודעה פיננסית גבוהה בכל מה שקשור לכסף שלכם. אתם תדעו בדיוק מה יש לכם, איפה יש לכם ומה יוצא לכם זה.

במשבר פיננסי מי שיש לו תוכנית פיננסית מסודרת יודע להגיד לכם לכמה זמן יש לו כסף ואני יכול להבטיח לכם שאותו אדם גם ישן יותר רגוע כי הוא יודע שלא תהיה לו שום בעיה לשלם את החשבונות או לסגור את החודש.

 

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.