fbpx

מהם שלושת היתרונות בהשקעה במט"ח?

מהם שלושת היתרונות בהשקעה במט"ח? ואיך 10 אגורות נהפכות ל-1000$?

כמתכנן פיננסי אני נשאל רבות על מה לעשות עם הכסף הגדול וכמובן שיש לי הרבה פתרונות להציע. כסף גדול זו לא חכמה, אני רוצה להתייחס דווקא לכסף הקטן, כי לרוב כולם מתעלמים ממנו ולא מייחסים לו חשיבות. לכן לדעתי חשוב לתת ייצוג גם לכמה אגורות שיושבות אצלכם בארנק ועל הדרך לענות על השאלה מהם שלושת היתרונות בהשקעה במט"ח.

 

לא מזמן כתבתי שמאוד כדאי לחסוך את הכסף הקטן שיש לנו בארנק, זה מכביד ומנפח לנו את הארנק בכסף שאנחנו כמעט ולא משתמשים בשוטף. אם כבר הוא בארנק אז למה שלא נחסוך אותו (צנצנת) בקופה בבית כמו פעם?

כתבתי ושיגרתי לרשת, והנה חצי שנה לאחר שכתבתי קיבלתי שאלה מעניינת… חסכתי כבר למעלה מ-300 שקלים בשקלים ואגורות מה עכשיו? חשבתי על זה והנה הרעיון שלי בשבילכם.

מה שאני עושה עם הכסף הוא הופך אותו למטבע חוץ (מט"ח – דולר/יורו, מה שתבחרו). אני הולך לדואר/בנק/חלפן ומבקש להמיר את הכסף למטבע זר. מה אני מרוויח מזה?

אלה הם שלושת היתרונות בהשקעה במט"ח

ראשית, פתאום מסתם חיסכון זה הפך להיות השקעה כלכלית לכל דבר ועניין, במקרה שלנו מדובר על השקעה במטבע זר . בזה הרגע השקעתם במט"ח בשער מסוים ואם השער יעלה הרווחתם (ולהיפך כמובן).

שנית, בהנחה ויש תכנון לטוס לחו"ל זו הזדמנות מצוינת לחסוך לטיול במטבע של המדינה המיועדת. מה שיחסוך לכם לחפש ולארגן את הכסף כמה ימים לפני (פשוט יחסוך כאב ראש).

שלישית, זה מונע מכם לבזבז את הכסף בארץ. ברגע שתקנו מט"ח, הכסף יהיה (מתחת לבלטות) לא תוכלו לקנות איתו בסופר או במכולת. זה נטו חיסכון שמושפע מתנודתיות שער המטבע. לכן זו דרך מצוינת לחסוך בייחוד אם אתם ידועים כבזבזנים.

אולי זה נשמע לכם קצת לא הגיוני ללכת כל פעם עם כמה שקלים לחלפן ולקנות מט"ח, יחד עם זאת, עם הזמן תראו תוצאות יפות. פשוט תראו את החיסכון שלכם גדל מ- 100 דולר ל- 2,000 דולר בשנה בלי שהתאמצתם יותר מידי.

אני זוכר את עצמי בזמן שהייתי בבית ספר היסודי ובהמשך בתיכון, כל שקל שקיבלתי כדמי כיס המרתי

שלושת היתרונות בהשקעה במט"ח

למט"ח. למה? לא יודע, פשוט עשיתי. נכון היה לי פחות כסף לבילויים ביום יום, אך התחושה הזו שאני משקיע את הכסף שלי במשהו הייתה שווה את זה.

אם יש לכם ילדים זו הזדמנות מצוינת ללמד אותם השקעות במט"ח (זה גם לא כזה מסובך, תלכו עם הילדים לדואר או לבנק ותראו להם שיש שער קניה, שער מכירה, שער יציג ועמלה של המוכר). לדעתי זו חובה ללמוד שיש אפיקים שונים בהשקעות למעט נדל"ן, מניות וכו'.

אסיים בתובנה פשוטה: לכסף הקטן יש כוח ועוצמה מטורפים (תנסו לקנות פחית שתייה במכונה כשחסרים לכם 10 אגורות, לא תצליחו), לכן אני דורש מכם להתייחס ל-10 אגורות ולכל שקל שמגיע לידיכם ברצינות רבה, כל אגורה שווה ועם הזמן תראו שהתחלתם עם 10 אגורות וכבר יש לכם מעל ל 1,000 $ בחיסכון. .

בהצלחה.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.