fbpx

ביטוח תאונות אישיות

מהו ביטוח תאונות אישיות?

כמעט לכל אחד בישראל יש ביטוח תאונות אישיות. בואו נבין מה הביטוח הזה מכסה והאם אתם צריכים אותו. בגדול ביטוח תאונות אישיות מכסה מקרים כמו מוות, נכות, שברים, אשפוז, סיעוד, ועוד כאשר מקרים אלה התרחשו אך ורק כתוצאה מתאונה.

תאונה יכולה להיות כל דבר פתאומי ובלתי צפוי וחיצוני למשל: החלקה במקלחת ושבירת רגל או לדוגמא שבר באצבע ברגל כתוצאה מנפילת מכסה של סיר.

איפה ההגיון בלעשות את הביטוח הזה?

ביטוח תאונות אישיות זה הביטוח שמשולם יחסית מהר מאוד לאחר קרות מקרה הביטוח ולכן פוליסה זו נחשבת לכדאית במתן פיתרון כלכלי מהיר. אדם ששבר את רגלו ואינו מסוגל לעבוד יקבל את כל מה שמגיע לו ממקום העבודה + צ'ק מחברת הביטוח (כסף נטו ללא מס) ועם הכסף הזה יכול לעשות מה שרוצה. הביטוח הזה מתאים בעיקר לאוכלוסיה העצמאים שלא מקבלים דמי מחלה במקרים דומים. היתרון של הביטוח הוא פיתרון כלכלי מהיר מאוד.

בנוסף, הביטוח יעיל כהשלמה לביטוח אובדן כושר עבודה שנותן פיצוי לאחר שלושה חודשי המתנה (ובנתיים צריך לאכול ולשתות), עד שמקבלים קצבת אובדן כושר עבודה מקבלים צ'ק מחברת הביטוח. מקרה נוסף שבו הביטוח רלוונטי הוא לאנשים בגיל השלישי, סטטיסטית באוכלוסיה זו כמות מקרי השבר כתוצאה מנפילה או החלקה הוא גבוהה. פיצוי כספי מיידי יעזור למימון רופאים ושיקום.

ממה מורכב הביטוח?

  1. מוות כתוצאה מתאונה
  2. נכות כתואה מתאונה
  3. שברים כתוצאה מתאונה
  4. כוויות כתוצאה מתאונה
  5. סיעוד כתוצאה מתאונה
  6. אמבולנס

על הכיסויים האלה יש שמוסיפים כיסויים נוספים כגון: נכות תעסוקתית כתוצאה מתאונה המעניקה פיצוי שבועי של כ – 1,000 ש"ח, הוצאות רפואיות במקרה של תאונה ועוד.

תכונות

מחיר קבוע
סכום פיצוי ידוע מראש וניתן לרכישה כמנות
מכסה במקרה של תאונת דרכים
ניתן להרחיב לכיסוי ספורט אתגרי
ניתן להרחיב לכיסוי דו גלגלי

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.