fbpx
מסלול תלוי גיל

מודל תלוי גיל בהשקעות: איך להשקיע לפי גיל?

מודל תלוי גיל בהשקעות: איך להשקיע לפי גיל?

השקעה היא דרך מצוינת להבטיח עתיד כלכלי יציב. עם זאת, גישת ההשקעה והסיכון שלוקחים צריכים להשתנות בהתאם לגיל. מודל תלוי גיל בהשקעות מספק מסגרת להתאמת אסטרטגיית ההשקעה לגיל ולמטרות הפיננסיות של המשקיע.

עקרונות מודל תלוי גיל:

  • הקצאת נכסים: מודל תלוי גיל ממליץ על הקצאת נכסים שונה בהתאם לגיל. בגיל צעיר, ניתן להשקיע יותר במניות, שכן הן מציעות פוטנציאל לתשואות גבוהות יותר אך גם סיכון גבוה יותר. עם הגיל, רצוי להפחית את הסיכון ולהגדיל את ההשקעה בנכסים סולידיים יותר כמו אגרות חוב.
  • אופק השקעה: מודל תלוי גיל לוקח בחשבון את אופק ההשקעה של המשקיע. בגיל צעיר, אופק ההשקעה ארוך יותר, ולכן ניתן להשקיע יותר במניות. עם הגיל, אופק ההשקעה מתקצר, ולכן רצוי להשקיע יותר בנכסים סולידיים יותר.
  • מטרות פיננסיות: מודל תלוי גיל לוקח בחשבון את המטרות הפיננסיות של המשקיע. לדוגמה, משקיע צעיר שרוצה לקנות דירה יזדקק להשקעה שונה ממשקיע מבוגר שרוצה להבטיח את הכנסתו לאחר הפרישה.

המלצות לפי גיל:

  • גיל 20-30: בשלב זה של החיים, מומלץ להשקיע יותר במניות ופחות בנכסים סולידיים. ניתן להשקיע בקרנות נאמנות מחקות מדדים, או לבחור מניות בודדות לאחר ניתוח יסודי.
  • גיל 40-50: בשלב זה, רצוי להתחיל להפחית את הסיכון ולהגדיל את ההשקעה בנכסים סולידיים. ניתן להשקיע בקרנות נאמנות מנוהלות, או באגרות חוב ממשלתיות.
  • גיל 60 ומעלה: בשלב זה, חשוב להבטיח את הכנסתו לאחר הפרישה. ניתן להשקיע בקרנות נאמנות סולידיות, או בתוכניות ביטוח פנסיוני.

לסיכום:

כיום מסלולי השקעות בכל האפיקים הפנסיוניים מאפשרים בחירה אוטומטית במסלול תלוי גיל, מסלול זה משתנה אוטומטית עם הגיל. עם זאת, ישנה אפשרות לבחור גם מסלולי השקעה אחרים שלא בקטגוריה של השקעות לפי גיל.

 

 

רוצים להגיע לחופש כלכלי מהר יותר?

בואו ללמוד

איך לבנות תקציב משפחתי שמתאים לכולם
טיפים לחיסכון נכון, גם כשיש ילדים
השקעות לטווח ארוך: איך להבטיח את עתיד הילדים
ביטוח ופנסיה: מה חשוב לדעת
יצירת ביטחון כלכלי למשפחה

ללא צורך בידע מוקדם!הצטרפו עוד היום ותתחילו לבנות עתיד כלכלי יציב ומבטיח עבור המשפחה שלכם!

הרשמה בקישור: https://bit.ly/4bCplcd

קורס צמיחה פיננסית

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:
  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  3. הצטרפו לפורום כוכב פיננסי בפייסבוק http://bit.ly/2tR502D
  4. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq
  5. לרכוש את הספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.