fbpx
תכנון פיננסי

למה צריך תכנון פיננסי

תכנון פיננסי נתפס בהרבה מדינות בעולם כמשהו שחובה לעשות והכי טוב אם עושים את זה בגיל צעיר כל שנה ולכל החיים. בישראל יש מאות משפחות שכבר התחילו ועשו תכנון פיננסי, למה צריך תכנון פיננסי בחיים שלכם?

למה צריך תכנון פיננסי

אתם יכולים לקרוא בהמון אתרים על תכנון פיננסי ומהם תוצרי התכנון בטווח המיידי ובטווח הארוך. לדעתי האישית כל אחד צריך במידה כזו או אחרת תכנון פיננסי כדי להשיג איזושהי מטרה או יעד בחייו, אני גם בטוח שאתם עשיתם לעצמכם תכנון פיננסי (לא קראתם לזה בשמו) אבל תכנון פיננסי היה שם ואפילו ברמה הגבוה ביותר. זוכרים מתי זה היה? תזכרו לרגע בטיול האחרון שעשיתם (לא גיחה לסופ"ש בקפריסין אלא טיול של חודש או כמה שבועות בדרום אמריקה, הודו, תאילנד…

תיזכרו כמה משאבים השקעתם בתכנון הטיול, איפה תהיו ומתי, כמה כסף אתם צריכים לכל יום ועוד כאלה וכאלה חישובים שעשיתם והגדרתם תקציב מסודר עם תכנית שבסוף יצאה לפועל (לטוב או לרע).

תכנון פיננסי

התכנון הזה עד כמה שנראה לכם פשוט וטריוויאלי חייב להיות חלק מהחיים שלנו לגבי כל מרכיבי החיים שלנו, חתונה, טיול משפחתי, עזרה לילדים, חיים בפרישה, התמודדות עם אירוע רפואי, הורשה, מינוף ועוד…

אין מנוס, ביום בהיר אחד, בעוד המון שנים הגוף שלכם יאותת שזהו, הגיע הזמן לפרוש. זה קורה בדרך כלל כתוצאה מעייפות או ממחלה כלשהו שמתפתחת ולא תהיה לכם ברירה אלא לפרוש. כאן בדיוק הזמן לשאול האם אתם מוכנים ליום הזה? האם יש לכם מספיק כסף כדי לשמור על רמת החיים שלכם ואיכות החיים שלכם מיום הפרישה ולשארית חייכם?

שאלות אלה ורבות אחרות תמיד עולות, ברוב המקרים מאוחר מידי ולא יאפשרו לכם לישון בשקט…

תכנון פיננסי

איך אפשר לישון בשקט?

אם הייתי אומר לכם שבעוד X שנים תקבלו התקף לב, האם תהיו מוכנים לעשות הכל כדי שזה לא יקרה? אני מניח שכן, מי רוצה לקבל התקף לב, לא משנה באיזה גיל…

זו בדיוק מטרתו של התכנון הפיננסי, המטרה היא לאתר את היום הזה שלא יהיה לכם כסף ולהיערך בהתאם עד כדי מניעה מלאה שלו. תכנון פיננסי לא נגמר רק באיתור היום הנורא הזה, בעזרת התכנון הפיננסי אפשר גם לדאוג שכל החלומות והמטרות שלכם יהיו ברי השגה וזאת על ידי שימוש באסטרטגיות פיננסיות שונות שאפשר לפתח על מנת להתאים את התכנית הפיננסית לחייכם ולאפשרויות הכלכליות שלכם.

למה צריך תכנון פיננסי

בסוף זה הכל שאלה של האם אתם מוכנים לעשות את הצעד הראשון ולבנות לעצמכם תכנית פיננסית?

שמעתי באחת ההרצאות משפט שזיעזע אותי ואני רוצה שיזעזע גם אתכם!

אנשים לא מתים עניים, הם פורשים עניים, חיים 20-30 שנה בעוני ורק אז מתים.

למה צריך תכנון פיננסי? כי אני מאמין ובטוח שאם תגלו שביום בהיר אחד, שכל הכסף שלכם ייגמר ואתם תחיו בעוני מחפיר ויש לכם מה לעשות כבר היום לגבי זה, אתם תעשו את כל מה שנדרש כדי שזה לא יקרה.

ברוב התיקים שטיפלתי, זה מה שקרה.

רובם גילו שבגיל 70-80 נגמר להם הכסף וזה משהו שהם אפילו לא תיארו שיכול להתרחש כל מה שהם היו צריכים זה תכנון פיננסי אסטרטגי ממוקד צורך כדי להימנע מזה ולישון בשקט.

אז קדימה למה אתם מחכים? תעשו תכנון פיננסי – אל תזניחו את העתיד שלכם!

לשאלות ומידע נוסף התקשרו 03-6328880
עוד לא הצטרפתם לפורום שאלות תשובות >>> https://www.facebook.com/groups/hodgroupmfo

מוזמנים להצטרף לערוץ הטלגרם שלי >>> https://t.me/hodgroup

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.