fbpx

להיות חולה בישראל

כמה עולה להיות חולה בישראל?

מסתבר שלהיות חולה בישראל זה סיפור לא זול בכלל ומשפחות רבות לא מצליחות לסגור את החודש בגלל העלויות הגבוהות. אם כבר אנו מדברים על עלויות וכמה צריך, מחקרים מראים שבגדול צריך את ה – 100% מההכנסה שהייתה לי ולהוסיף לזה עוד לפחות 5,000 ש"ח נוספים. למה? כי כשחולים בישראל מתחילים לחיות ולצרוך יותר בחוץ, זאת אומרת, שמתחילים להוציא על האוכל, הנסיעות, התייעצויות עם רופאים פרטיים, בדיקות פרטיות החניות, תוספי מזון וויטמינים ועוד הרבה דברים נוספים שעולים לא מעט כסף.

מחקרים

לאחרונה פורסמו מחקרים שבדקו כמה עולה באמת להיות חולה בישראל
1. https://www.themarker.com/consumer/1.4473306
2. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4212307,00.html
3. https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3676082,00.html
4. https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001206511

מרוץ החיים

להיות חולה זה לא נעים, זה לצאת מהמרוץ של החיים שרובנו נמצאים בו, החיים כנראה לא יהיו אותו הדבר בייחוד אם התגלתה אצלנו מחלה קשה כלשהי.

כשמדובר בהתמודדות עם מחלה אני מעוניין שיהיו באפשרותי כל האמצעים האפשריים שיעזרו לי להתמודד ביעילות במחלה. כסף זהו אחד האמצעים שיכול לתת תקווה לא רק לי אלא להרבה משפחות ובטח שזה ייתן גם את האור בקצה המנהרה אם חס וחלילה נצטרך להתמודד עם מחלה. פשוט שכשיש כסף נצטרך להתמודד עם אתגר אחד פחות ולהתמקד בטיפול ובהחלמה.

התמודדות

הדרך להתמודד עם האתגר הכלכלי היא באמצעות רכישת ביטוח המפצה בעת גילוי מחלה קשה (זוהי אחת הדרכים הזולות והפשוטות). הביטוח מאפשר לאדם שגילו אצלו את המחלה לקבל סכום כספי (גובה הפיצוי שיקבל תלוי בסכום ביטוח שרכש) ובו יוכל להשתמש לכל מטרה שרק ירצה. אחד השימושים העיקריים הוא כיסוי הוצאות שוטפות ובעיקר את הפער שנוצר בהכנסות מכל מיני סיבות שיכולות להתרחש כמו למשל בת הזוג הפסיקה לעבוד כדי לטפל בחולה (היא לא תקבל אובדן כושר עבודה כי היא בריאה).

מניסיון שלי לאחר טיפול במאות לקוחות ומשפחות הסכום המינמאלי שמומלץ לקנות בביטוח הוא סכום שיכסה לפחות שנתיים של אובדן הכנסה. אני רוצה לאתגר אתכם ולחשב את העלות החודשית של החיים שלכם, כמה עולה עלות המחייה, החוגים, המנויים, רכב דלק וביטוחים… במטרה שתדעו מה מצפה לכם אם חלילה תצטרכו להתמודד עם אירוע רפואי כלשהו. כשתדעו את התשובה תוכלו לבצע מהלכי היערכות על מנת למזער את הנזקים.

בהצלחה!

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.