fbpx
תכנון פיננסי ופרישה

האם תכנון פיננסי יכול לעזור לי לפרוש עם יותר כסף?

תכנון פיננסי לפרישה

האם תכנון פיננסי יכול לעזור לי לפרוש עם יותר כסף?

אם אתם רוצים לפרוש עם יותר כסף, תכנון פיננסי זה הדבר שאתם צריכים לעשות. בדרך כלל כשמגיעים לגיל פרישה ומחליטים לפרוש לגמלאות ללא תכנון פיננסי מקדים שנעשה, כל מה שנותר הוא להתמודד עם מה שיש וללא יכולת תמרון. אתם בטח תסכימו איתי שאם לא עשיתם שום שינוי לחיסכון הפנסיוני שלכם ב 30 שנה האחרונות, כנראה המצב הקיים לא בהכרח טוב עבורכם ותצטרכו להתמודד עם מה שיש בין אם מדובר במשהו טוב או לא.

מי שנמצא כמה שנים לפני הפרישה (וכמה שיותר מוקדם יותר טוב), בהחלט יכול לעשות יותר מהלכים שיטיבו עם מצבו הכלכלי בפרישה.

תכנון פיננסי זה המפתח להצלחה פיננסית, כל החיים אנו עובדים, צוברים נכסים ומרוויחים כסף. יש לנו הרבה מטרות ודברים שאנחנו רוצים לעשות ולהשיג, כאשר אדם שם לעצמו מטרה – לפרוש עם יותר כסף! – בהכרח מגדיל את הסיכויים שלו לצבור יותר כסף לפנסיה ונוסף לקבל את השקט הנפשי והכלכלי הנדרש.

כבר היום אתם צריכים לבחון את כל האמצעים הכלכליים שלכם ולכמה זמן הם יספיקו במידה ותחליטו לממש אותם. כמה זמן תוכלו להתקיים ללא שינוי רמת החיים שלכם על ידי מימוש הנכסים הפיננסיים שלכם? זו שאלה שצריכה להטריד אתכם תמיד עד שתגיעו למטרה שלכם.

בעזרת תכנון פיננסי מלא תצליחו לצבור יותר נכסים וביום המימוש לקבל וודאות ליותר זמן. במילים פשוטות אתם תהפכו להיות כוכבים פיננסיים!

בהצלחה

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

 

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.