fbpx

איך לחסוך בהוצאות אוכל

איך לחסוך בהוצאות אוכל?

יש מצב שאתם מרגישים שאוכל זו הוצאה מטורפת אצלכם ואין לכם מושג איך להוזיל עלויות? הגעתם למקום הנכון, במאמר הקצר הזה אראה לכם דרך חדשה לחיסכון בהוצאות על אוכל מבלי לפגוע באיכות האוכל שלכם.

האם ידעתם שהוצאות על אוכל זה המקום הכי קל לחסוך בו הוצאות? אם יודעים איך לעשות את זה נכון אפשר לחסוך לא מעט כסף ואתם יכולים להתחיל בזה כבר מהיום. השיטה פשוטה מאוד אבל כמו כל שאר הדברים עליהם אני מדבר גם כאן ישנו צורך בתכנון.

הנה חמש דרכים שיעזרו לכם לחסוך על אוכל:

  1. ערכו את הקניות שלכם באונליין

זו הדרך הטובה ביותר לחסוך כסף ורוב האנשים לא מנצלים אותה. זה חוסך לכם לא רק כסף כי אתם לא מתפתים לקנות את מה שאתם לא צריכים אלא גם חוסך לכם זמן נסיעה, דלק, בלאי רכב, סחיבה, עמידה בתור וכו…

היתרון הגדול של רכישות אונליין הוא שאתם ממש יכולים לעקוב אחרי כל ההוצאות שלכם וליצור סל קניות קבוע לשוטף ועוד כל מיני פיצ'רים מגניבים שכל חנות מציע לכם.

  1. תתחילו לתכנן מה אתם רוצים לאכול

הכוונה שלי היא תחליטו ביום הקנייה מה אתם רוצים לאכול כל השבוע או החודש, איזה מאכלים בדיוק ואילו מצרכים אתם צריכים כדי להכין את הארוחות האלה.

כך אתם תקנו רק את מה שאתם צריכים להכנת הארוחות ולא דברים שישבו על המדף רק כי היה לכם חשק לעשות משהו ולא עשיתם.

התכנון הזה חוסך המון כסף כי אתם קונים רק את מה שצריך באמת ולא סטוקים במחשבה שאולי תעשו משהו. מה שיפה הוא שזה גם קל מאוד לתכנן, יש באינטרנט המון מתכונים עם כל הרכיבים שצריך כדי להכין את המנות האהובות שלכם. פשוט תקחו את רשימת המצרכים ותזמינו רק אותם לכל הארוחות שאתם מתכוונים להכין השבוע או החודש. אתם כבר תרגישו את החיסכון בכיס.

  1. פירות וירקות לא סימטריים

שמתם לב שכשאתם הולכים לסופר הירקות והפירות נראים מפוסלים או מצויירים. לסימטריה הזו יש מחיר. מוכרים לנו יופי ועל היופי הזה לוקחים אקסטרא כסף, תסכימו איתי שזה ממש מיותר.

זה שלפרי או לירק יש צורה לא סימטרית זה לא אומר שהוא פחות טוב.

לפעמים כדאי לקנות אצל הירקן שליד הסופר את הסחורה שהסופר לא רצה ולחסוך כסף.

  1. תקנו בשר במבצעים

יש לא מעט מבצעים בחנויות, שימו לב שאתם קונים בעיקר דברי בשר במבצעים.

מניסיון שלי אתם יכולים לחסוך מאות שקלים רק על הקטגוריה הזו אם תקנו במבצע.

אני יכול להמליץ לכם להירשם לכל חנויות הבשר ולרשימות שלהם כדי לקבל עדכונים על מבצעים, לפעמים כשאנחנו נמצאים בסופר נראה לנו שלקנות בשר ב 80 ש"ח לקילו נראה מחיר טוב… אבל פתאום תיזכרו שאת אותו הדבר מוכרים בחנות שליד הבית במחיר 70 ש"ח לקילו. 10 ש"ח פער לקילו זה מצטבר למאות שקלים בשנה אם לא אלפי שקלים בייחוד אם מדובר במשפחה גדולה.

  1. תקנו בסביבה

לא חייבים לקנות רק בסופר. אני יודע שזה ממש נוח וחוסך לכם את הטרטור של לטייל בכל העיר עם הפקקים והחום. רק תזכרו שאנחנו רוצים לחסוך כסף ואין מה לעשות חוץ מלעבוד בשביל זה.

לחסוך בהוצאות זו עבודה פשוטה וגם לבזבז כסף זו עבודה פשוטה לשתי התנהגויות יש תוצאה שונה אבל הדרך פשוטה באותה המידה.

לכן תעשו מאמץ ותכירו את הסביבה שלכם ואת החנויות שיש כדי לדעת איפה יש את המחירים הטובים ביותר עבורכם.

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.