fbpx

איך אורזים? מידע וטיפים פרקטיים

איך אורזים? מידע וטיפים פרקטיים

עבור לא מעט אנשים אריזות לפני חופשה זהו סיוט שנמשך עד העליה למטוס, אכן מדובר באתגר לא פשוט, הרי אנחנו לא יודעים באמת מה נלבד והאם זה יתאים לנו בטיול שלנו. אחת הדרכים להתמודד עם האתגר היא ללמוד לעשות זאת ביעילות מירבית ובעצם להבין שאפשר לעשות זאת בקלות על ידי כמה טיפים.

איזו מזוודה מומלצת?

הטיפ הראשון – תקנו מזוודה והכי טוב שזו תהיה מזוודת טרולי עם 4 גלגלים שקועים בצדדים (לא באמצע ולא בולטים) ושתהיה לה ידית נשיאה נשלפת שמתאימה לכם בגובה. מזוודה נוחה חוסכת לכם זמן יקר ומוסיפה לחויית הכיף של הטיול. שימו לב – אם אתם טסים בחורף כדאי שתקנו לכם מזוודה עמידה למים או לחילופין תדאגו לעטוף את תכולת המזוודה בניילון.

מה נכנס לתיק יד?

הטיפ השני – תיק יד זה התיק שעולה איתכם למטוס לכן חשוב שתכניסו אליו את דברי הערך שחשובים לכם כמו למשל: תכשיטים, תרופות, משקפיים, כרטיסי הטיסה, כסף מזומן, דרכונים, מצלמות וכל מה שבאמת חשוב. קחו את זה איתכם כי אם המזוודה הגדולה הולכת לאיבוד לפחות יהיה לכם את הדברים החשובים באמת שלקחתם בתיק יד.

מה נכנס למזוודה?

הטיפ השלישי – מומלץ לשים את הדברים הכבדים בתחתית המזוודה כדי שתהיה יציבה ולא תיפול לצדדים. את רוב הבגדים אפשר לגלגל (כמו שניתן לראות בסרטון לעיל) זה ימנע קמטים ויחסוך לכם המון מקום. אפשר לעטוף את הבגדים בניילון או לשים בשקית ואקום.

רכשתם מוצרים שבירים? בקבוק שתיה או בושם? שימו אםתם בניילון ותעטפו אותם במגבת כדי שישמר ואם נשבר שלא יהרוס לכם את הבגדים.

טיפ רביעי – אם אתם טסים כמשפחה אל תתאצלו לקחת כמה מזוודות (מזוודות הולכות לאיבוד) שלכל אחד ואחת תהיה מזוודה משלו/ה ככה אתם מפזרים סיכון. תזכרו שבחו"ל עושים גם קניות מרובות ותמיד חסר מקום בדרך חזרה.

כמה מזוודות מותר להביא למטוס?

תלוי בכרטיס הטיסה שרכשתם, יעד הטיסה, סוג המחלקה, חברת התעופה וסוג המועדון שברשותכם. מרבית חברות התעופה מאפשרות להביא תיק יד ומזוודה (מזוודה עד 23 ק"ג לאדם). במקרה זה חשוב לשים לב לפני שאתם מחליטים לרכוש טיסת LOW COST על מנת להימנע מהפתעות והוצאות מיותרות בשדה.

 

הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כבר עכשיו מבלי להוציא אלפי שקלים על תכנון פיננסי:

  1. לשאלות ומידע נוסף התקשרו 052-6467605
  2. רכישת קורס צמיחה פיננסית https://bit.ly/3AJkmWy
  3. רכישת ספר שמונת השלבים לחופש כלכלי https://bit.ly/3ICAGeh
  4. הצטרפו לערוץ היוטיוב כוכב פיננסי לומדים לעבוד עם כסף http://bit.ly/2IiyTLZ
  5. מוזמנים להאזין לפודקאסט הפינה הפיננסית בכל דרך שתבחרו http://bit.ly/2KCodhq

אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ במוצר פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או יעוץ במוצר פיננסי ו/או שיווק פיננסי ו/או ייעוץ מס ו/ או יעוץ משפטי ו/או יעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.

 

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.